Wednesday 13 November 2013

wedding sum up ! part1

Sezon ślubny nie pozwolił mi za bardzo, by zajmować się blogiem w wakacje.

Za to teraz staram się nadrobić straty podsumowaniem wszystkich 11 ślubów, na których miałam przyjemność pracować.

Nie da się w krótkiej blogowej notatce zawrzeć wszystkich moich przemyśleń. Więc jeśli chodzi o same uroczystości- przedstawię Wam krótkie fotorelacje.

Wszystkie tego roczne ceremonie pozwoliły mi zapoznać się z salami, zespołami, dj'ami, barmanami...

Widziałam wiele i wyciągnęłam sporo wniosków, dotyczących organizacji imprez weselnych.
Sale są różne. Czasem, na pierwszy rzut oka- bardzo ładne i estetyczna, natomiast dla fotografa, pod względem technicznym- totalna masakra. W powiecie Kutnowskim właśnie takich kilka masakr jest:)
Ale są też w naszym rejonie sale na prawdę fajne i do tego na tyle uniwersalnie zaaranżowane, że można je przystroić na wiele sposobów i w różnym klimacie.

Bardzo ujęło mnie  w tym sezonie parę razy- zaangażowanie Pary Młodej w dekoracje ślubne i stworzenie niepowtarzalnego przez to klimatu. Czasem, na prawdę niewielkim kosztem, a może po prostu większym nakładem pracy można uzyskać super efekt,  który cieszy oko gości, a później i Wasze na ślubnych zdjęciach.

Chętnie podzielę się z Wami także kontaktami godnych polecenia zespołów, dj'ów, oraz barmanów !
Przed Wami pierwsza część foto reportażu. Będą kolejne !











No comments: