Friday 5 April 2013

po mojemu

Ostatnio żartowałyśmy ( a może i wcale nie były to żarty...)  z Moniką, że jest moją muzą :)
Pracując razem, super na siebie oddziaływujemy. Mamy podobne pomysły, stylistykę. Ani ja, ani Ona nie musimy na głos wypowiadać swoich oczekiwań, by uzyskać później zadowalający efekt.

Zdjęcia, które dzisiaj tu publikuję są bardziej moje, niż wszystkie inne. Taka obróbka zdjęcia jest mi strasznie bliska. Futurystyczne kolory i rozmycia to coś, co mam ochotę "wpychać" na każde zdjęcie.

Zapewne nie każdemu taka stylistyka pasuje. Zaobserwowałam, że wielu oglądających, woli "bezpieczne" czyste zdjęcia. Takie oczywiście też są piękne i interesujące. Ja po prostu staram się przemycić jak najwięcej mnie do tego co robię.

A czy ktoś będzie kwestionować to, czy dobrze wykonuję swoją pracę,czy nadaję się do swojego zawodu, bądź też czy w ogóle zasłużyłam na miano fotografa... Ile ludzi tyle opinii. Nie mam zamiaru z tym walczyć, więc feel free to express your opinion.

peace



D.

No comments: