Monday 6 May 2013

cuted part 1


Daję drugą, szansę, bądź drugie życie starym zdjęciom :) Zima w tym roku zrobiła ogromne spustoszenie w mojej głowie i wszystko jest nie tak, bądź cały czas mi mało. Szukam w fotografii czegoś nowego, czegoś innego, bo tak szybko wszystko mnie nudzi. Wniosek z tego, że jeszcze nie odnalazłam swojej konkretnej drogi w robieniu zdjęć, bądź też nigdy jej nie znajdę i będę wiecznym foto odkrywcą :)
Od jakiegoś czasu, gdy zapanowała moda na instagramowe zdjęcia, strasznie zajarałam się ciasnymi kadrami. Poucinanymi elementami. Może dla kogoś jest to niechlujne, mało estetyczne, bądź amatorskie...
Dla mnie z kolei, foty, które przeglądam właśnie na Instagram, bądź też favim. com, są czasem ogromną inspiracją. 
Wszystkim kórzy nie boją się eksperymentować, serdecznie polecam te strony. Myślę, że nie sztuką jest czeroać z lepszych i bardziej doświadczonych od nas. Sztuką jest wyciągać inspiracje z tego, co właśnie mamy pod ręką, z prostych rzeczy z ułamków chwil....

Świeci Słońce, więc czerpanie promieni to też .dobra sprawa.

xoxo
de.






1 comment:

Lions, Tigers and Fashion OH MY! said...

Lovely photos, such a soft touch!

Hope you have a great day!

xx

Kelly